Digital Pazarlamanın Bilim Adamları

Mobile SEO

#1 RANKED

MOBİL SEO AJANSI

Alıcılar sürekli olarak hareket arıyor. İstedikleri zaman sizi bulabilmelerini sağlayın.

DATco'ya Güvenen Markalar

Mobil internet kullanıcılarına daha fazla odaklanın.

Mobil arama sonuçları için optimizasyon.

Birçok internet kullanıcısı hareket halindeyken basit aramalarını artık mobil cihazlarla yapıyor. Sonuç olarak, akıllı telefon internetinde bulunmak zorlaşıyor. Web sayfanızın mobil cihaz arama sonuçlarına yönelik optimize olması için özel mobil SEO hizmetleri veriyoruz. Böylece mobil ziyaretçi deneyimi sınırlama yerine avantaj haline dönüşüyor. Mobil SEO başarısının anahtarı, tüm doğru elementleri bir araya getirmektir.

MOBİL UI ANALİZLERİ

İHTİYAÇLARINIZ İÇİN KULLANILABİLİRLİK TESTLERİ.

Doğru anahtar kelimeyi seçmek hiçbir zaman kolay bir iş değildir. Hedef kitlenizin ürün ve servislerinizi ararken kullandıkları anahtar kelimeleri anlamak için araştırmalar yapıyoruz. Mobil aramalar için kısa ve öz olmaya çalışıyoruz. Ayrıca bu araştırmalarda hangi anahtar kelimelerin en iyi performansı sağladığını tespit ediyoruz.

Organik Arama & Dönüşümler Oluşturmak için Mobil SEO Hizmetleri

Farklı cihazlar üzerinde en iyi arama sonuçları performansını sağlamak için web sayfanızın derin bir analizini yapıyoruz.

UI Analizleri

Web sayfanız SEO stratejinizin en önemli faktörlerinden biri. Mobil arama sonuçları için mobil deneyimi optimize ediyoruz.

Yükleme Zamanı Analizi

Aynı geleneksel SEO stratejileri gibi arama görünürlüğünüzü artırmak için online etkileşim ve beyaz şapka link-building faaliyetleri yapıyoruz.

Site İçi

Kampanyanız için seçtiğimiz anahtar kelimeler, hedef kitleniz için yapılan derinlemesine araştırmalara dayanmaktadır.

Site Dışı

Aynı deneyimi desktop kullanıcılarıyla da paylaşmak önemli olduğu halde, kullanıcıların mobil cihazlarla da sitenize rahatlıkla ulaşabilmelerini sağlıyoruz.

Dönüşüm Optimizasyonu

Mobil kullanıcı deneyimlerinin mobil browsing için optimize edilmesini sağlamak üzere, web sayfanız değerlendirilmektedir.

Tıkla ve Konuş

Mobil arama sonuçlarına giriş için en büyük engeliniz mücadeleniz olabilir.

Mobil kullanıcılar yavaş siteleri çok çabuk terkediyorlar.

Yüklenme süreleri için mobil sitenizi optimize edin.

Kısa dönemli kazançlar yerine uzun vadeli sonuçlar üretecek çabalara odaklanmış beyaz şapka mobil SEO stratejileri üretiyoruz. Diğer ajansların kendi müşterileri için çabuk sonuç oluşturma zamanlarını görüyoruz. Fakat bu küçük numara kalktığında arama motorlarının iyi sonuçlarının da kalktığını görüyoruz. Arama motorları sürekli değişirken, performansınızın uzun dönemde güvenli olmasını sağlayacak SEO trendlerini uyguluyoruz.

REKABET ANALİZİ

BAŞARILARINDAN ÖĞRENİN

Mobil web’teki rekabet SEO kampanyanızın en büyük engeli olabilir. Rekabetinizin durumunu en iyi pozisyonlar için analiz ediyoruz. Böylece  rakiplerinizinkilerle yalnızca yarışan değil, onları domine edecek bir anahtar kelime stratejisi geliştiriyoruz.

Mobil Dönüşüm Optimizasyonu

Mobil web kullanıcılarından dönüşün elde edin.

Mobil kullanıcılarınız kullanıcı dostu bir deneyim bekliyorlar. Mobil web, web tasarımcıları için müthiş zorluklar üretiyor. Çünkü farklı cihazlar farklı oran, metot, gezinti şekli veya browserlar tarafından algılanacak trendler kullanıyorlar. Biz, kafa karışıklığını azaltacak web deneyimleri için yardım ediyoruz. Mobil için optimize edilmeyen web siteleri mobil kullanıcılar için yorucu olabilir. Mobil optimizasyonu sayesinde daha yüksek trafik ve dönüşüm oranları elde edebilirsiniz.

İşimizi geliştirmemize yardımcı oldu.​

“DATco bize yalnızca online bir marka oluşturmada değil, ayrıca rekabetçi bir sektörde kendimizi kanıtlamamızda da yardımcı oldu. Mükemmel poliklinik hizmetimiz ile alanımızda bir marka haline geldik, fakat DATco bu imajı online olarak yaymamızı sağladı. Başarılı pazarlama ve sosyal yardım kampanyalarımız sayesinde kendilerini iyileştirmemiz için bize güvenen insanların günlük hayatında pozitif bir etki yapmaya devam ediyoruz.”

Vana Samara, Aile Hekimi

Google mobil aramalarda birinci sayfa sonuçları için bizi tercih edin.